14.12.11

Lite smått och gott!

Jag fortsätter på temat "gå-bort-presenter" - och denna gången har jag gjort en ljusask. Enkel tutorial som jag hittade på nätet. Det är himla roligt att göra dom här askarna! 




Textstämplen som är från Gummiapan och blommorna hittar ni i webbutiken. 

Sist vill jag visa några snabba kort jag gjorde häromdagen och några ljus. (Ni får ursäkta bildkvaliteten...iphone...)


Jag har använt gamla spillbitar jag hade som låg och slängde. Bakgrundsstämplarna är mina egna men änglarna och granen hittar ni i webbutiken. Både änglarna och granen blir superfina på ljus.


Som sagt - ni får ursäkta bildkvaliteten. Hade först inte tänkt blogga ljusen men eftersom jag använt en del av änglarstämplarna så tänkte jag why not.

Ha en fortsatt bra dag! Nu är det bara 10 dagar kvar.....

1 kommentar: