23.12.11

Julkort med OA

Oj, i morgon är det julafton!
Hoppas att ni alla har det gott! Att ni känner lugna och inte överstressade på grund av julen och att ni verkligen fokuserar på att umgås med familj och vänner. För mig är det först och främst det julen handlar om. Tid med familjen.

Jag gör inte julkort, jo det är sant, jag är scrappare och gör inte julkort. Och inte bara det, jag har inte skickat några som helst julkort till någon på 15 år! Jag tröttnade helt enkelt på att lägga ner så mycket tid på det och jag har mer gått in för att ringa folk och önska God Jul istället. MEN paketet med OA bara lockade att göra julkort så nu har jag faktiskt gjort ett! Och jag blev dessutom nöjd med det och sugen på att göra fler, så vem vet, nästa år kanske mina vänner kommer få något i brevlådan?

  julkort

 Material: Stickers och papper från October Afternoon-Holiday Style

Nu vill jag passa på att önska alla en riktigt GOD JUL!!!
/Marie

Inga kommentarer: