21.12.11

Julbestyr!

Jaha då börjar det lida mot sitt slut. Alla julklappar är inhandlade, hemmet pyntat, granen huggen och julkorten skickade. Eller? Det mesta har jag klarat, har lite kvar men det är ett angenämt besvär. Idag är sista dagen jag jobbar, sen väntar en lång och skön ledighet.

Jag utmanande DT på att scrappa sin julvardag, vad en traditioner är eller hur det ser ut där man bor. Det fick bli lite akutscrap för skrivaren havererade men den fixades, ungarna bråkade och jag själv kunde nog sitta o sova på min stol - därför är jag inte helt nöjd :-)


LOn visar lite av vår vardag - julprytlar är framtagna, mannen fixade med den nyhuggna granen och jag har skickat alla mina julkort som jag gjort under året. 3 i månaden minskade julstressen avsevärt!

De mesta av dekorationerna hittar ni i webbutiken men sen har jag använt mig av lite spillbitar.

Det var allt för mig idag! Nu är det bara några få dagar kvar...! Ha det bra i stugorna!

Inga kommentarer: