14.3.13

Make it Crafty!

Rosa-chock! :-)

Jag hämtade ut ett nytt DT-paket från Helen häromdagen och när jag såg det härliga rosa papperna
från Papir Design och den här underbart söta stämpeln från Make It Crafty så var det givet.
Kortet skulle gå i rosa. Det är så rosa sött att man nästan får ont i tänderna :-)

Rosa är det en underbar färg och nu när våren håller oss på halster så får vi försöka så gott vi kan. Vi vill
ha värme och sol, inte 10 minus o definitivt inte mer snö!
Vi vill ju ha de där härligt pastelliga färgerna, både ute, inne, på kläder, blommor - vad som och varför
inte börja med att skapa kort eller layouter i ljuvliga pastelltoner.


Så det blev ett enkelt Grattis-kort! O visst blir man glad när man ser Melody! Ni kanske undrar när ni tittar i materiallistan var jag har stoppat hän cheese clothen, jag har hängt upp vimplarna med det.

Det var allt från mig idag! Kanske bjuder jag på en layout nästa vecka. På fredag tar jag tåget till Kastrup för en weekend i Amsterdam! Håll tummarna att jag inte snöar in!

Hörs!



1 kommentar:

pysselpetra sa...

vilket härligt sprudlande kort - underbart ♥