21.3.13

Love med do!

Hur söt är inte denna stämpel?? Visserligen säger jag det om de flesta stämplarna men denna vinner nog!
Big time! Den är helt bedårande!

Framöver på torsdagarna blir det nog lite bröllopstema varvat med lite layouter från Amsterdam.
Åtminstone är det min ambition :-)


Jag har embossat "Herr & Fru" med embossingpulver i guld. Texten är från Gummiapan. Egentligen
ville jag stämplat lite så där romantiskt runt motivet, men konstigt nog har jag ingen bra stämpel för det
så det fick bli lite stänk från Gummiapan istället. Jag har använt en bit White pin stripe, ett glansigt
vitt papper, som jag har stansat i kanterna och sen lagt en remsa washi tejp över. Det mönstrade
prickiga pappret är från MME men finns tyvärr inte längre. 
Ni hittar flera vackra papper som är passade just för bröllopskort under "Bröllopstema" i
webbutiken.


Några närbilder



Nu är helgen snart här igen! Vad ska ni hitta på? Någon trevlig scrapträff? Själv ska jag nog
försöka organisera vad jag ska göra framöver, få lite koll :-)



2 kommentarer:

Sabina sa...

Men nej, så här får ni ju inte göra. Jag ska ju ha shoppingförbud. Men den här stämpeln (och kortet) väcker habegäret enormt! Oj, vad fint...

pysselpetra sa...

Ljuvlig ♥