19.12.12

Kenny K!

Medan Helen fyller på med nya stämplar från Kenny K , så passar jag på att inspirerar med
en "gammal" goding - "All that"! Har ni inte bekantat er med Kenny K, så tycker jag det är på
tiden :-). Lite fräcka o coola stämplar.
Brukar funka finfint ihop med textstämplar från Gummiapan!

Det blev ett kort till en 20 åring och då passar All That kanon!


Jag har använt mig av, en för mig ny, Spellbinder dies - Label ten! Och sen har jag chalkat med
min senaste favorit, Pumic Stone - distress dyna och den använder jag till ALLT just nu!
Jag lät diesen ligga kvar över motitvet efter att jag stansat och sen chalkade jag nätt med
en blending tool för att få den vita kanten. Snygg effekt!
Ni hittar som vanligt vad jag har använt för material i slutet av inlägget!

Det var allt från mig innan jul! Nu önskar jag er alla en riktigt skön julledighet och så hör jag
av mig här igen nästa vecka! Ha det bra!

GOD JUL!

kram Christina


1 kommentar:

Päivi sa...

Urläckert kort! Gillar själv Kenny K stämplar väldigt mycket :)

God Jul även till dig och er alla andra!!!