15.12.12

En altrad julbordsdekoration!

Idag är jag här igen med en härlig dekoration till julbordet kanske? Jag har köpt ett paket med servetter som jag piffat till lite...


Jag har tagit isär servettkartongen och ritat av den på cardstock och sedan satt ihop en ny kartong - jag tycker det är lättare att göra så än att klä i den gamla kartongen snyggt. Mönsterpappret jag använt heter Glad Tidings och är på REA!!! Vilken tur du har ;-)

Jag har tagit en rund tag i lite canvas-aktigt material och stämplat med en text och runt tagen med en snöflinga. Tagen har jag sedan färgat in med distressdyna i färgen Fired Brick.


Här är en bild lite mer från sidan. Jag har dekorerat med halvpärlor i två färger, natursnöre
, rosor, blad och en charm i form av julklockor.


Så en sista bild lite från sidan....


Nästa vecka kommer mitt sista inlägg som GDT för Scrapfabriken - missa inte det! ;-) Hoppas ni får en fin dag och kika gärna in i butiken för att se allt nytt som kommit in och så ni inte missar några reagodbitar heller!

2 kommentarer:

LivetenligtMaldis sa...

helt underbar! Toppenbra idé, sm säkert kommer härmas av :)

Päivi sa...

Så snyggt!