7.12.12

En burk med julgodis!

Idag är jag tillbaka igen - en vecka sen på grund av snöstorm... Det var inte läge att försöka fota något i det vädret.... ;-)

Idag ska jag i alla fall visa en altrad burk. Jag har tänkt att kan ha julgodis i den, tex knäck.


Här kommer en bild från ett annat avstånd. Pappret som jag använt hittar jag inte i butiken just nu men det kommer från Simple Stories julkollektion 25 days of Christmas.


Jag har skrivit julgodis på burken med stickers från arket Expression Stickers. Runt bokstäverna har jag sedan ritat en skugga med svart penna för att skapa lite extra kontrast.


Här är en bild på locket - där tyckte jag pappret var dekoration nog så jag satte bara dit en del av en stickers från arket Fundalmental Stickers.


En sista bild från sidan - jag har satt två granar på varsin sida om texten och de kommer från arket Fundalmental Stickers.


Tack för att du kikat förbi idag!! Kika gärna in i webshoppen och hitta just det du behöver till ditt julprojekt!

1 kommentar:

Päivi sa...

Vad snyggt!