27.10.12

Slipsar på rad


Hej på er, här kommer mitt sista alster som gäst DT.Dessa avlånga kort i  storleken 10.5 x  21.5 tycker jag är roliga att göra. De passar också perfekt till kuverten i storlek 11 x 22 cm. Ett kort till  fars dag kanske som är  i november eller någon annan som gillar slipsar. Jag har stämplat på mönsterpapper och sedan klippt ut slipsarna. De är fastsatta med 3-D kuddar. Cardstock och mönsterpapper Konnichiva lager på lager. Mönsterpapperet som är tvåsidigt, har jag använt båda sidorna. Kortet är  dekorerat med Twine band , band- blommor på rad och en textstämpel  från Gummiapan.
                                                        Tack för mig  :O)



Materiallista:
Textstämpel Gummiapan Ville bara säga och Slips
Cardstock Vitt 10.5 x 21.5 till kortstomme
Cardstock röd
Mönstrat papper Konnichiva
Snöre;: Bakers Twine lemon
Band: Blomsterband

1 kommentar:

Chris_P sa...

SNYGGT!!!