19.10.12

En liten julig ask!

Hej på er!

Jag har fått förmånen att gästa Scrapfabriken under en månad och det ska verkligen bli jättekul! Ett väldigt inspirerande och generöst DT-paket landade i min brevlåda i tisdags och jag kunde inte motstå att sätta tänderna i det på en gång.

Vem är jag då? Jag heter Linda/Pysselbus, en inbiten kortmakerska och två-barns mamma som pysslade med scrapbooking de senaste 3 åren ungefär. Du hittar min blogg här. Hos Scrapfabriken kommer du dock så gott som uteslutande se alter från mig - idag blir det en liten ask och jag hoppas du kikar förbi för att se vad som kommer framöver - jag kommer dyka upp här under några fredagar framöver.

Idag har jag altrat en liten ask. Pappren jag använt heter Peace, Love and Joy och Naughty and Nice. Båda pappren kommer från Simple Stories kollektion 25 days of Xmas.


På locket av asken har jag stämplat med en liten snöflinga från Gummiapan som jag sedan embossat i guld. Jag har sedan fäst en shaker över en text från Gummiapan God Jul, även den embossad i guld. I kupan har jag lagt in glitter och några små glaspärlor. Jag har dekorerat med några miniblad, röda rosor och bruna rosor. Jag har också fått plats med några vinröda halvpärlor och ett litet snöre


Här ser man asken lite från sidan. På sidorna har jag stämplat med en större snöflinga.


Det var allt för mig idag! Kika gärna in i webshopen för att se allt fint som finns där!

3 kommentarer:

LivetenligtMaldis sa...

Oj, vad fin! Så läckert med snöflingorna och shakerbubblan!

Rosa A sa...

Supersnygg ask! snöflingorna är jättefina!
Kram Rosa

Emelie sa...

Wow! Super snyggt!!