8.4.12

Två layouter


För ett tag sedan var jag på träff i Vårgårda och snabbscrappade dessa två layouter. Den första skulle rubriken - Du har pippi på ... finnas med och jag valde att göra en layout som handlar om att Molly gillar att gå på Café och äta "gofika".



Pippin har jag stansat ut och sen har jag frossat i pappersremsor och washitejp samt ett av dom nya underbara små kuverten. Stämplade även bakgrunden med Gummiapans fina hönsnät.



Nästa layout var verkligen snabbscrappad. Det som tog längst tid var att tänka ut vad jag skulle skriva i varje pratbubbla. Detta var också till en utmaning som skulle handla om dig själv och så skulle man ha med siffror.



Jag hade inte med något foto på mig själv men ett fång tulpaner fick stå för mitt trädgård och naturintresse. Den här layouten var inte utmanande på något sätt men väldigt rolig att göra och det är sällan jag scrappar om mig själv.

Materiallista:
Mönstrade papper från MME
Cardstock
Washitejp
Kuvert
Blomma
Stämplar Gummiapan
Datumstämpel
Fågelstans  Tim Holtz
Bokstavsstickers
Twine
Pärlor
Pratbubblor
Svart penna

Inga kommentarer: