22.4.12

Påsalbum


På Scrapfabrikens träff i Falköping visade duktiga Malin hur man gör ett påsalbum och det såg så roligt ut att jag var tvungen att försöka mig på ett sådant.


Jag vet inte riktigt vad albumet ska handla om ännu så jag lämnade rutan tom så är det bara fylla i rubrik sen. Dekorerade albumet med underbara papper från Cosmo Cricket, stämplar från Gummiapan och dies från Memory Box samt bokmärken.


Insidan är dekorerad i samma stil.


Sen är det bara att fylla albumet med tags, kvitton, lappar eller vad man vill. Jag gjorde en matchande tag att stoppa in i en av påsarna. Funderar om det inte kommer bli ett trädgårdsalbum iallafall... ;)

Önskar er en skön söndag!
//  Anna Maria

Materiallista:
Mönstrade papper från Cosmo Cricket
Dies från Memory Box
Stämplar från Gummiapan

1 kommentar:

Lisen sa...

Hej!
Ser så roligt ut att göra. Blev inspirerade att göra ett eget. Hur sätter man ihop påsarna??

Tack för härlig sida:)
Kram Lisen!