4.4.12

Dancer

Har ni varit med om det här att man gör ett kort och när man är färdig är man totalt missnöjd? Skulle tro att svaret är JA på den frågan. Så var det för mig. Jag har varit helt off i ett par dagar och kom på sent igårkväll att jag skulle ju blogga idag och det är ett kärt besvär, missförstå mig inte. Men jag blev grinig för jag hade slösat bort 2 timmar på att glo på tv. Och kortet blev rent ut sagt sk*t! Irriterade mig hela natten på det så imorse, slaktade jag kortet och tog vara på de hela bitarna och motivet. Det blev ett nytt kort, ny kortbas i ny färg. Kände mig mycket mer nöjd!


Jag har använt mig av en Some Odd Girl stämpel "Dancer", lite trixig med klänningen men den blir himla fin! Jag har valt väldigt lite papper och i botten på kortet har jag använt washi-tejp. Andra dekorationer är blommor och pearlmaker + att jag har använt papper och dies från Memory Box. Tyvärr har jag haft lite problem med att länka men allt finns i Scrapfabrikens webbutik.

Glad Påsk på er!!

1 kommentar:

Ulrika sa...

Jadå! Känner igen mig! Ibland blir det helt enkelt inte riktigt som man tänkt sig... Men det var bra jobbat att du inte gav upp! Kortet blev RIKTIGT snyggt, så det var ju värt mödan!