11.4.12

Kort utan mönstrade papper

Som många av er vet så är det Falköpings maran på lördag och jag har packat ner det mesta av mina saker, därför blir det "bara" några enkla kort från mig idag. Jag har inte använt några mönstrade papper alls utan stämplat direkt på kortbasen, som jag har skurit ut i Coconut Swirl.


Här har jag bara använt mig av stämplar från Gummiapan - Negativ, Paket på rad och en textstämpel som inte finns i webbutiken. Jag har stämplat Negativ direkt på kortbasen och likaså paketen. Sen har jag paper piecat paketen, alltså stämplat på mönstrat papper, klippt ut och klistrat över det stämplade.Banden har fått lite stickles på sig för att liva upp det lite. Texten är stämplad med Distress dynan Spiced Marmalade.


På nästa kort har jag bara använt mig av lite washi-tejp, kraft och stämplar från Gummiapan - Randigt Moln och tack.
Ibland är det inte så mycket som ska till! Less is more!

Ses vi i Falköping?

1 kommentar:

gummiapan sa...

Åh, så fiiina kort! Älskar molnet:)