5.2.12

Fler tags


Jag älskar att leka med tags och denna gång visar jag enkla stilrena tags som går att variera i all oändlighet. Passar perfekt till blomstergruppen, paketet eller flaskan som man vill ge bort i present.



Har man bara vitt snöre eller band hemma så färgar man det enkelt med Distress Stains flaskorna. Bara dra tråden mellan ett underlag och flaskan och låt torka.



När jag ändå var igång så gjorde jag några stycken. Sandbergs figurer och Gummiapans textstämplar är  perfekta ihop. Hjärtat kommer från Some Odd Girls. Ett tips är att stämpla "över kanten" med figurerna det ger ett trevligt uttryck.



Jag har även sprättat vit akrylfärg som jag spett ut med vatten på tagsen. Lättast är att använda en tandborste. Prickiga badrumsspeglar har vi väl alla upplevt. ;)

Materiallista:

Tags
Stämplar - Sandberg
Stämpel - Some Odd girls
Textstämplar - Gummiapan
Cirkelstämpel - Inkido
Distressdynor
Distress Stains
Snöre / Floss

2 kommentarer:

Maria sa...

Oh så fint!!och vilken bra idé med att färga snören!tack för fina tips:-)

Helen sa...

Fina tags!