18.7.09

Johan ♥ Traktorn = Sant

Är det speciellt för pojkar att gilla allt med motorer?
Johan går igång på allt, bilar, bussar, motorcyklar, mopeder, ambulanser, och så traktorer...

När vi var och hälsade på hos Lennart passade han på att ta med Johan upp i traktorn på en sittning. Traktorn hade ingen startmotor, så tyvärr var det bara en stunds sittande, men jag fick några kort :)

Helst hade jag velat ha ett papper med traktorer, men icke, så det blev med fordon. Det kortet där traktorn är hel, frilade jag i photoshop innan jag framkallade det, så den vita ramen är av samma fotopapper. Det är moterat på kartong, som jag sedan klippte ur traktorn i för att få mer stadga i min "dekoration" som jag ville ha den som. Kartongen är sedan moterad på distanskuddar för att komma upp från bakgrunden och ge lite höjd.

Inga kommentarer: