11.7.09

Hasselbacken

Nu har mina förstoringar på Joi kommit och genast satte jag händer och tänder i en. Vi var i Hasselbacken och matade fåglarna i slutet av maj. Strålande sol, varmt som bara den. Vi hade fryst och sparat gammalt bröd för att ha något med oss ner till fåglarna. Väl nere började Johan äta av dessa gamla brödbitar. Han var nog hungrigare än fåglarna :)

Men vi matade och skrämde fåglarna, fotade Johan och klappade hundar. En perfekt dag i Hasselbacken. Ännu förstår dock inte Johan att det e kul att skrämma fåglarna så att de flyger, så det var jag och Annie som fick göra det, men tids nog kommer Johan att förstå...




När jag stötte på Basic Greys nya serie Lime Rickey, visste jag genast att det var denna serie som jag ville använda till de kort vi tog denna dag. De underbara fåglarna blir man ju bara så glad av. Och de härliga färgerna.

Jag har använt mig av några av alla mina Quickutz-shapes... Bård, cirklar och swirls. Brads är från dels Basic Grey och även Making Memories. Till rubriken har jag valt Making Memories stickers och Quickutz Katie, classic. Ordet hasselbacken är utstansat i skum som jag köpt på ÖB. Övriga dekorationer ärpil i chipboard, plastgem och journalingpapper.

Inga kommentarer: