1.1.16

Gott Nytt år!


1:a Januari, nytt år och nya möjligheter! Nyårslöften?
Kanske ska man ta det lite lugnt med löftena och bara önska något istället?


Min önskan har faktiskt hängt med under några år nu, att jag törs gå utanför min "comfort zone"och prova på några nya kreativa idéer. En av 2015 års utmaningar för mig var att jobba med fotografier utan personer i fokus och resultatet ser ni på denna Lo. Inte en människa i sikte. Men vilken blomma!


Prova du också, kanske har du inte stämplat på din bakgrund tidigare? Blandat dina färger med olika medium som Gesso eller Gel? Använd dina stencils på ett nytt sätt, byt ut några färg fotografier mot svart/vita eller sepia? Prova dold journaling eller varför inte PL?


Jag har 5 utmaningar med på min lista för 2016, hur det går med dem får vi se här framöver...
Dessa utmaningar kommer som vanligt också att spegla av sig på det nya kursprogrammet som kommer ut längre fram i vår.

Hoppas att ni alla får en fantastisk start på det nya året.



Happy Scrapping!

Therese

Inga kommentarer: