16.6.14

Skolavslutning

I torsdags fick jag hem ett DT-paket fyllt med October Afternoons nya seriePublic Library. Oj, vad massa fint det var! Jag tyckte bok-temat även kan passa lärare så jag slängde ihop två kort till killarnas fröknar - passande eftersom skolavslutningen var dagen efter ;-)

{självklart lyckades sönerna kladda något på framsidan av kortet när de skrev hälsningen inuti ;-) }

Jag har använt flera av Journaling korten som är på arket "Journal Card".




Ett snabbt och somrigt kort med chipboard-stickers.


Vi gav även blommor till personalen på fritids, eftersom jag alltid är ute i sista minuten hann jag inte göra kort till dem alla. Men då passar PL-korten perfekt! Stämplade Glad sommar med mina magnetstämplar och så fick killarna skriva en hälsning. Snabbt och enkelt!

Hoppas ni alla får en härlig midsommarvecka!

Materiallista:

Inga kommentarer: