1.6.14

Day Dreamer

Jag gillar Project Lifes Minikit. som innehåller 100 st kort (20 st 4x6' och 80 st 3x4'). Ett av mina absoluta favoriter är Dear Lizzy Day Dreamer med sina fina färger. Kort som man blir riktigt glad av att få scrappa.



Dear Lizzy Day Dreamer


Under vecka 19 och 20 tog jag inte så många foton så de veckorna får dela på ett uppslag.

 
Vecka 19

Vecka 20

Jag använder min app Frametastic flitigt nu för tiden. Dels till att lägga in 2 st 3x4' foto på ett kort men även till att sätta ihop fler foton från ett och samma tillfälle. Den appen kan jag verkligen rekommendera till er som håller på med PL.

Bokstäver och siffror i kork passar in oavsett vilka färger man avnvänder.


Till detta uppslag har jag använt:
Project Life minikit - Dear Lizzy Day Dreamer
Thickers - Rockabye
Labels - Sightseeing stew 
Stickers - Tiny matte puffy accent
Häftapparat - Tiny attacher

Scraphälsningar
Anna/ronjabus

Inga kommentarer: