21.6.14

Nytt album

Jag har nyligen börjat med ett nytt album vid sidan av de andra där jag plockar text och foton från min dotters blogg. När bloggen är bortglömd och nerlagd så finns minnena kvar i albumet :) Som vanligt så hoppar jag lite mellan veckorna. Här kommer vecka 18 & 19.

Albumet blir roligare att titta i om uppslagen skiljer sig åt i färg och plastfickornas storlek. Den här veckan har jag använt material från Simple Stories och October Afternoon till mitt uppslag. Sticker är från Simple Stories "Hello Baby" och är ju tänkt för bebisscrap. Men visst gick det bra att använda dem här också?! Eftersom jag ville ha med så många av korten som möjligt fick dokumentationen hamna på baksidan.
Vecka 18
Vecka 19
Här har jag använt enamel dots för att förstärka ordet på kortet
Korten kommer från ett 12' papper som jag har skurit ur.
Jag är ju väldigt förtjust i min Tiny Attacher. Den häftar jag allt möjligt med. Men här har jag använt min andra favorit, ATG.
 
Till detta uppslag har jag använt mig av:

Scraphälsningar
Anna/ronjabus

Inga kommentarer: