23.6.14

Miss Charlotte

Hoppas ni haft en härlig midsommarhelg! Vi hade vädret på vår sida och fick en underbar dag så nu är batterierna laddade för en ny arbetsvecka! Idag var det meningen att vi skulle ut med båten men det blåste lite för mycket så jag fick mig en stund med mina Copics istället =)


Snygga Miss Charlotte har jag länge väntat på att få färglägga och nu äntligen! Grattiskort är alltid bra att ha på lager.


Jag har sprayat lite ostduk med Bronze color mist för att få lite fiskenätskänsla.


Jag kan verkligen tipsa om DIY Journal Layers, en påse full med tags, pilar och etiketter som passar till det mesta! Här har jag stämplat med en stämpel från Gummiapan.

Ha en underbar vecka! Kramelikram Leia

Materiallista: DIY Journal Layers, OA Due Date, OA Childrens Selection, OA Library Card, Color Shine Bronzer, Ostduk, Miss Charlotte

Inga kommentarer: