1.7.13

Grattis Teodor!

I helgen fyllde grabbarnas kompis Teodor 8 år och jag hoppas att posten skötte sig så detta kort damp ner i brevlådan i fredags.
Härligt med lite glada somriga färger! Jag hade ingen riktig plan med kortet utan öste bara på med det som fanns på bordet och passade in ;-)


En del washitaper kan vara lite väl genomskinliga så man ser bakgrundspappret igenom så för att den snygga pil-washitapen skulle synas ordentligt tejpade jag upp den på ett vitt papper först och så använde jag skärmaskinen och skar till tejpen.


Jag har två killar som älskar att pyssla (eller vara ivägen för mig ;-) och när jag gjorde kortet till Teodor satt Viggo, 6 år, bredvid mig. Han fick leka själv med lite spillbitar och så fick han till detta sommarkort som han gav sin fröken vid skolavslutningen.


Han gillar glitter-stickles =) Ha nu en underbar vecka!

Kramelikram Leia

Inga kommentarer: