7.3.12

Nytt och gammalt

Jahapp - då var det onsdag igen. Månaderna och veckorna springer iväg och nu är våren snart här! Härligt! Idag bjuder jag på några enkla kort utan motivstämplar.

Först ut är ett kort som jag, i ivern, gjorde när jag kom hem i måndags. Ett nytt DT-paket hade kommit och jag kastade av mig kläderna, struntade i att packa upp matkassarna och hängav mig åt dessa fantastiska papper som jag fått.


Alla papperna (utom det blåprickiga) är från Memory Box. Ett helt underbart paper pad i de ljuvligaste färger man kan tänka sig! Text-stämpeln är min egen men den finns att köpa webbutiken.
Övriga dekorationär är MS fjärilar, papperssnöre, blommor & blad, bling, och sist men icke minst - jag har använt mig av en die- Loop Border -  från Memory Box med. Bara för jag ville ha den med!
Molnen från Qk.


Sen ett enkelt Grattis-kort! Dom kan man ju inte få för många av!


Kortbasen är i Kraft och sen har jag använt mig av papper från October Afternoon´s serie "Farmhouse". Det måste nästan vara OAs finaste serie! Stämplarna är från Gummiapan och brodyren är även den från OA -Wrap pack. Jag hade egentligen tänkt sy på kortet men tyvärr strejkade min maskin. Det fick bli streckade stygn istället.

Det var allt från mig! Happy scrappy!

Inga kommentarer: