30.9.11

Tokfia - lite mer Echo Park

Egentligen skulle jag lagt upp ett minialbum idag men jag är nog världens långsammaste scrappare när det gäller minialbum, men jag lovar att det kommer rätt som det är!
Tills dess får ni hålla tillgodo med en LO till från mig. På den här har jag använt min Silhouette en hel del. Jag köpte den för några år sedan och har använt det olika i olika perioder. Just nu är jag inne i en period då jag använder den en hel del men så står den också framme. För att jag ska använda saker så är det tvunget att ha det framme så jag ser det och lätt kan använda det. Hur är det för er? Använder ni det ni inte har framme? Hur har ni organiserat hemma? Lämna gärna lite kommentarer om det, alltid kul att få tips! Eller länka gärna till bilder på era scraprum!



Papper: Echo Park/Victoria Garden
Stämplar: Gummiapan
Bokstäver och mist ur eget förråd.

Inga kommentarer: