27.1.15

Heidelberg

Idag får ni se några av de färdiga PL-sidorna jag planerade tidigare. Det blev några uppslag med foton från vår semesterresa i Heidelberg i somras. Det är det jag gillar med PL, nu får jag med massor av foton som jag inte hade scrappat. I mitt album samsas både PL-sidor och rena LOs, jag tycker det är kul att blanda!


Förutom washitape så är nog Clear Stickers mina favoriter för PL. Jag är nog extra förtjust i de vita som syns så bra på lite mörkare foton. Jag får jobba med mig själv att INTE överdekorera mina PL-sidor. Helst vill jag limma dit både blommor och annat så det är en utmaning att tänka "platt".


Jag är även barnsligt förtjust i alla October Afternoons Miscellanys, Flower sacks, Snap-caps från Daily Flash-serien.
Lite kuriosa om blomsterbilden i mitten. Barnen gjorde varsin "film" med sina ipads och något videoprogram de lärt sig i skolan. De två äldsta skrev Tyskland med blomblad och använde som startruta i filmen och då passade jag på att sno bilden till mitt skapande.

'Ha en härlig vecka!
Kramelikram Leia

Inga kommentarer: