18.1.15

God fortsättning!

När jag fick syn på dessa fickor med guldtryck så fastnade jag direkt för dem! Så himla snygga! Jag satt på en scrapträff i början av årets första dagar och hade sån beslutsångest om vilka jag skulle använda till första uppslaget i albumet för 2015. Alla fickor var ju lika snygga med olika storlekar med olika fina citat på! Tiden gick och när halva dagen hade gått, de andra var redan färdiga med sina uppslag och jag hade försökt att pussla ihop fickor med foton, skrivit ut nya foton på min bärbara skrivare så ser jag plötsligt att varje ficka som jag trott hade ett guldtryck på hade ett genomskinligt blad i fickan med tryck på (overlays). Man kan alltså flytta runt bladen som man vill i de olika fickorna!!!
I varje ficka med guldtryck har jag satt i ett svart eller vitt papper bakom. Så här blev mitt första uppslag för 2015 med ett kit som jag inte har använt förut men som är helt i min smak "Midnight Core kit".

Vecka 1 2015
Vänster sida
Höger sida




Materiallista
Plastfickor från Becky Higgins
Midnight Core Kit
Datumstämpel
Daily Stamp
Puffy Stickers
Trädekorationer
Hörnstans
Advanced Tape Glider

Scraphälsningar
Anna




Inga kommentarer: