6.11.14

Till Far!

På söndag är det ju Fars dag och då tar vi i tillfälle att fira de där speciella männen i ens liv.
Jag har gjort ett par olika kort till ändamålet. Enkla och stilrena.

Först ut - ett mustaschkort!


Här har jag bara stämplat en liten bakgrundsstämpel från Gummiapan och sen stansar ut en
mustasch från Memory Box.




Närbild på hur jag monterat textremsan. Fars dags-texten är från Gummiapan.



Nästa kort har jag bara lekt med papper från Pion Design, serien "My beloved son". Helt ljuvliga papper och jag hade svårt att bestämma mig vilka jag skulle använda.



Pion design har flera ark med små olika rutor som man kan leka med. Antingen klippa ut dem
och ha inuti kortet eller göra som jag gjort här, dekorerat framsidan på kortet. Tyckte det passade
bra med tågen, lagom maskulint =)




Samma text som på första kortet.


Sen tänkte jag att ett bokmärke kan ju vara bra att ge far, farfar eller den där speciella killen
i ens liv.


Det matchar kortet så klart =)

Det var allt från mig denna vecka! 

Inga kommentarer: