15.9.14

Lite PL

För mig är tanken med PL att det ska gå "fort", att jag ska kunna klämma in en hel weekendresa/kräftskiva/skolavslutning i foton på samma tid som en LO annars tar. Det går sådär kan jag meddela ;-) Men jag känner att det börjar lossna. Jag måste bara släppa tanken på att jag ska "scrappa" varje ruta som en LO. Bara "jobba" på utan några måsten. Jag har tex bestämt mig för att jag inte måste runda hörnen på de små fotona. I just de här uppslaget har jag foton på båda sidorna av fickorna. Har jag ett PL-kort bakom kanske jag tänker om. Det märker vi ;-) För tanken med PL, för mig, är att det ska bli ett komplement till mina vanliga LOs fast mer snabbscrappat. Och att jag ska ha det kul!!


I somras fixade vi barnvakt och tog oss en minisemester i Danmark och Skåne. Tänk vad skönt att få vara "vuxna" och ta det lugnt, strosa runt och titta på byggnader, fika lite, kanske stanna i solen på en uteservering och bara ta ett glas rosé. Äta frukosten lääänge och bara titta på folk.


Liite i tjockaste laget med både trä och knapp på varandra.


Ett kvitto med logga på blir ett roligt minne (Tack Christina för tipset!!)



Jag har använt PL kort från: Honey Core kit, Base Coat, Here & Now, Travel,
Övriga dekorationer: PP Cottage Farm Wheelbarrow, OA Daily Flash stickers, washitape, Wood veener

Ha en härlig vecka! Kramelikram Leia

1 kommentar:

Björken sa...

Haha jag trodde också att det skulle vara snabbt och lätt med PL. Icke...satt på PL maran i Hjo fick bara ett och ett halvt uppslag gjort. Frustrerad är ordet.