28.9.14

Every photo tells a story

Jag är väldigt förtjust i October Afternoons "Daily Flash". Så fina färger och motiv på korten. Dessa kort har jag skurit ut från ett av deras 12' papper, Compose. Plastfickorna är ju roliga också med storleken 3'. 
Lille  Arvid, en vecka i juli
Etiketterna som jag använt för att stämpla med datumstämpeln på finns här
Sidan hamnar i vår gudsons album där jag samlar foton för varje gång vi ses. Inte så mycket text alltid utan mer fokus på hans utveckling som jag vill spegla i fotona.
Vill man skriva mer journaling så finns det kort på arket som det får plats på och som kan varvas bland fotona.

Butiken har fått in en superpenna att skriva med på foton. Köp den om ni inte har den. Den är outstanding!
Scraphälsningar
Anna/ronjabus

1 kommentar:

Fotograferande Maria sa...

Jättefina kort! Och pennan lägger jag på minneslistan till Habo Så kul det ska bli att ses där! Kram / Maria