22.9.14

Denmark - here we come!

Jag har nog kommit in i ett PL-stim tror jag! Idag fortsätter jag med lite fler foton från vår barnfria Skåne/Danmarkssemester. Tror aldrig jag hade scrappat en LO om mitt tatueringsbesök direkt men nu var det kul att få det dokumenterat.


Härligt färgglada PL-kort från BH Kiwi core kit. Lite blandad washitape livar upp det hela.


Jag skar remsor av ett PL-kort för att få samma färger, som jag sedan stämplade med mina gamla magnetstämplar.


Washitape måste vara bland det bästa PL-tillbehöret! Här har jag 3 lager tape.


Här har jag fuskat lite, jag gjorde min tatuering i två omgångar men några månaders mellanrum men jag knökade ihop alla foton på ett uppslag.


"Biljetten" är från Simple Stories DIY Journal layers - en påse full med härliga tags, biljetter och pappersgem. PL-korten kommer från KC Here & Now och Base Coat.

Hoppas ni alla får en härlig och pysslig vecka!! Kramelikram Leia

Inga kommentarer: