13.3.14

Vi delar kärleken

Ja minsann - det blev en layout till. Två stycken på raken, kan det då räknas som en vana? =)

Den här gjorde jag strax efter att jag gjorde förra veckans layout, så jag passade på när lusten infann
sig! Titeln hittade jag på en layout på Pinterest, men när jag kikade närmre på den, så såg jag sen
att jag bara sett en del av titeln. Orginalet var "Vi delar möss-kärleken" och jag missade fullständigt det
här med *möss*. Men sen överlade jag med mig själv och tyckte nog ändå att min titel funkar bra
som den gör.

Fotot är taget sensommaren 2013, vi invigde nya bilen med att köra en runda i Skåne. Bara sonen följde
med och min man lyckades fånga oss på samma bild. En bild som jag blev mycket nöjd med =)


Precis som förra veckan har jag stämplat lite Gummiapan, slitna cirklar och stänk, men sen har jag duttat
dit lite svart o turkos pearlmaker. Mina Copics fick ha en avgörande roll på den här layouten. Jag
tyckte det saknades lite färg så jag letade fram en av mina refiller - BG72 - och stänkte lite här o var.
Det livade upp layouten lite grann!



Inga kommentarer: