26.3.14

Vasaloppet

I februari åkte jag och en kompis tjejvasan och det ville jag ju föreviga med en LO.
Ifall ni undrar hur det gick för oss kan jag berätta att jag åkte 7 km (Japp SJU kilometer) med ett trosskydd under skidan. Någon måste ha tappat ett inplastat trosskydd som jag körde över och som fastnade i klistervallan. Inte konstigt att jag tyckte det gick trögt det sista ;-) Och Malin, stackaren, ramlade i en backe när hon väjde för någon annan som stöp i backen så hon bröt svanskotan.

Om vi fått nog, absolut inte! Vi är redan anmälda till nästa år - då ska vi ta revansch!


Som bakgrundspapper har jag använt "Journal" från OA Travel girl. Cirklarna har jag punchat ut från "Room Key" även den från Travel girl och från Simple Stories "Say cheese-serie". Därifrån kommer även alla pilar och stjärnor.


För att markera cirklarna har jag använt en tunn svart penna.


Nu har jag "bara" Vätternrundan kvar på min tjejklassiker - det är det jag bävar mest för ;-)

Kramelikram Leia

Inga kommentarer: