27.2.14

Mer Tiddly Inks...

Det blir ännu ett kort med en stämpel från Tiddly Inks, detta har legat färdig i en vecka och jag kom så klart på imorse att jag glömt fotografera det. Fick snabbt rigga en liten fotostudio imorse =)



På det här kortet så provade jag för första gången att göra en molnig bakgrund. Egentligen hade jag inte tänkt använda den här. Wryn var halvt om halvt färdig när jag kom på att jag använt samma färger på henne som på ett annat kort för några veckor sen. Kan ju vara kul att variera sig =). Men så testade jag att färglägga molnen i bakgrunden och vips, så var det inte lika enkelt att kasta Wryn åt sidan. Det fick helt enkelt bli ett kort!

Tyvärr krånglar Inlinkz för oss som vanligt men allt material hittar ni i Scrapbutikens webbshop, allt från stämplar till mönstrade papper.

Ha en fortsatt skön dag!

1 kommentar:

Pysselfröken sa...

Åh vilket sött kort! De där motiven är urgulliga!