5.1.14

Nytt år med Project Life = Nytt album

När jag var liten sprang vi efter luftballongerna när de flög över vårt bostadsområde. Det var så spännande att följa efter dem och vara med när de gick ner för landning som de ofta gjorde bakom huset där jag bodde. Så det var allt en go barndomskänsla som infann sig när jag fick syn på alla ballongpapper från Basic Greys serie Whats up.
Första sidan i albumet 2014

Några siffror och stjärnor i trä fick pryda ena fickan
I ett tidigare inlägg skrev jag om att jag hade svårt att skära i vissa papper och likaså blev det när jag skulle använda detta fina. Men jag använde plastfickan design E med två stora plastfickor som inte skar sönder mönstret för mycket och tycker att jag fick till en bra start i mitt abum med Project Life 2014.

God fortsättning!
Scraphälsningar
Anna/ronjabus

Inga kommentarer: