10.1.14

Fall Love

Hej på Er!

Jag är ju helt vilsen på dagarna fortfarande och missade att jag skulle ju blogga för Scrapfabriken
igår. Förhoppningsvis så blir huvudet rätt påskruvat nu i helgen och jag kommer på rätt
spår =)

Än en gång bloggar jag ett kort med en stämpel från Time 4 Tea Design. Dom är så himla söta, pigga
på nåt sätt. Den här passar året om och speciellt nu när vi närmar oss Alla hjärtans dag.
Får jag presentera



Satt och fnulade med det här kortet igårkväll. Vände o vred på papperna och kunde inte bestämma mig
för att hålla det dekorationsfritt eller ösa på med blommor. Så jag sov på saken och tittade över kortet
 igen imorse. Hade en plan, började klippa till små vimplar men så kom min son och snackade och
sen vips så var den planen bortglömd och jag tyckte kortet var färdigt. Tills jag såg det igen när jag
la upp det här i bloggen. Det saknas några färgglada vimplar =)

Som sagt - hem o skruva på rätt huvud! Trevlig helg på Er!




Inga kommentarer: