3.11.13

Labelmaker

Simple Stories papper, kort och tillhörande stickers är verkligen roliga att använda. Glada färger och budskap som är lätta att föra ihop med foton och vad skönt det är när allt passar ihop färgmässigt! Då går det snabbt att scrappa!
Vecka 33
Denna veckan har jag använt plastficka design F. Det är den plastfickan som man får plats med flest foton i och det gillar jag. Alla foton som jag har med i mitt album tar jag med min mobil och vill du veta hur jag får dem i storleken 3x4" så kan du läsa om det här.


Labelmaker
Den här veckan har jag stansat alla datumen med min Labelmaker. En stansmaskin som präglar etikettremsor så att de får upphöjda bokstäver. En rolig liten maskin med tillhörande tape som finns i flera läckra färger i butiken.  

Scraphälsningar Anna/ronjabus

Inga kommentarer: