30.11.13

Project Life-Core Kit

Project life uppslag vecka 40

Den här veckan har jag använt Honey, ett av alla fina Core kit i butiken. I en förpackning "Core kit" är det många olika kort som stämmer färgmässigt med varandra och bildar en röd tråd genom albumet. Snyggt!

Vänster sida
Höger sida
Det finns även Themed Cards och Mini Kit med färre antal kort i förpackningarna, också i fina färger som man blir glad av. Korten gör att det blir enkelt och smidigt, bara att stoppa i dem i plastfickorna. Det var ju så allt börjad med Project Life och som många fortfarande gör. Man blandar kort, foton och dekorerar inte så mycket.

Jag gillar att dekorera lite på mina sidor. Här har jag blandat olika  trädekorationer, satt på en
liten bit washitejp och sist en stämpel med datum.

Det är ju inte alltid fotona blir så bra när man fotar inomhus med telefonen. Men hellre ett lite för mörkt foto med minnen än inget alls brukar jag tänka!

Scraphälsningar
Anna (ronjabus)


Inga kommentarer: