18.11.13

Ett skakigt julkort

Hejsan på er! Sakta men säkert har min julkortsverkstad kommit igång. Inser att jag inte kommer hinna göra så många kort med målade stämpelmotiv och då är det kul att kunna göra snabba men ända "avancerade" kort. (de ser i alla fall lite mer avancerade ut ;-) )


Papper och dekorationer från October afternoon gör det lätt att matcha!


"Skak-globen" ger en kul och spännande effekt! Jag stansade ut en cirkel i den snygga journalingkortet, la i globen och fyllde den med silverhjärtan. På den utstansade cirkeln limmade jag en utstansad snöstjärna innan jag limmade cirkeln på en bit cardstock innan jag limmade fast pappret på kortet igen. På så sätt ser det "helt ut".


Gillar Gummiapans snygga och lättanvända julstämplar. Den här är en lite mindre textstämpel med lite sliten känsla.

Hoppas ni får en härlig vecka! Kramelikram Leia


Inga kommentarer: