31.1.13

Party Girl Gwen

Hur fin är inte denna stämpeln??? I och för sig säger jag nog det om varenda av Some Odd Girls
stämplar men jag tror att den här faktiskt är allra finast! Så gissa hur glad jag blev när den damp ner
i min brevlåda i fredags. Perfekt inför scrapträffen vi skulle ha då i vår kvarterslokal :-)



Jag har valt att hålla kortet enkelt denna gången. Hade nog tänkt att sväva ut men tyvärr blev jag
sjuk i söndagskväll så orken har inte varit på topp. Å andra sidan gör det inte så mycket att det
blev ett enkelt kort. Enkelt är många gånger finare! 

Papperna hittar ni bara i min spillbitslådan men resten finns i butiken! Jag har som vanligt färglagt med
Copics och chalkat alla kanter med distressdynan Pumic Stone.

Åhhh visst är hon fin!!


2 kommentarer:

Åsa aká Scraphorse sa...

UNDERBART!!! En av de finaste SOG stämplarna någonsin... :)

Gunilla/Nilla sa...

Superfint motiv och kortet är LJUVLIGT läckert!