6.5.12

Pennfodral


Har ni sett dessa smarta pennfodral med tryckknapp. Så roliga att dekorera och det blir perfekta presentaskar! Varför inte fylla asken med fina pennor och ge bort till barnens lärare som sommarpresent.

Jag har grundat med vit distressstain och sen har jag embossat Gummiapans hönsnät runt om. Därefter har jag färgat in kanterna med brun distressdyna och stämplat stänk med Gummiapans stämpel.


Att göra egna knappar är inte svårt, speciellt inte om man använder sig av verktyget från Epiphany Crafts.



Ovanpå asken har jag stämplat en av flickorna från Some Odd Girl med Distressdynan Wild Honey. Sen embossade jag texterna ovanpå och ser ni kanterna?! I stämpelsetet från Some Odd Girl ingår det nämligen en symaskinsömstämpel. Oerhört läckert att använda sig av och perfekt när man inte har en riktig symaskin till hands.
Ha en fin söndag!
/ Anna Maria

Materiallista:
Mönstrat papper från Cosmo Cricket
Cardstock - Straw
Stämpelset från Some Odd Girl
Distressdynor

Inga kommentarer: