31.1.12

Bloggcandy a là ♥ dag

Ja,
nu var det allt för länge sedan vi hade en bloggcandy här tycker jag.
För att fira våra nya priser och med sikte mot Alla dag så kör vi igång en med det samma!






För att delta:
1. Blogga detta inlägg i din blogg eller dela på Facebook, använd bilden nedan och länka till detta inlägg.
2. Lägg vår banner i din sidebar och länka hit.
3. Gilla Scrapfabriken på Facebook.
4. Lämna en kommentar här!
*Alla fyra kriterier skall uppfyllas för att kunna vinna.

Denna bild skall finnas med i blogginlägg och i sidebar.

Och vad kan du då vinna?
Hjärtan! i parti och minut
Doilyan, stora och små
Chipboardan
Filtan
Journalingkort, naturligtvis i kärlekens tecken
Bokstavstickers
Blommor
Pins
Charm

50 kommentarer:

cissi sa...

Wow vad många fina saker man kan vinna.

Jag har gjort allt man ska och har "gillat" er på facebook ett tag redan.

http://cissidilnotsmith.blogspot.com/2012/01/bloggcandy-hos-scrapfabriken.html

Cissi

Lindha sa...

Härligt paket som gärna får flytta hem till mig!

Har gjort det man ska, länken finns på min sidebar och jag gillar er redan på FB.

Kram Lindha

Malin sa...

Om man inte har facebook kan man inte delta då?

Annica sa...

Vilket härligt candy. Jag vill gärna ta chansen :)

Camilla - Bitz n picez sa...

Oh la la... det här vill jag inte missa. Har gjort som du bett.

Ett inlägg, i sidebaren och gillar det på FB.

http://bitznpicez.wordpress.com/2012/01/16/bloggcandy-hos-scrapfabriken/

Anna sa...

Åh vad fina grejer! Vill gärna ha en chans att vinna=) Har gjort alla steg och gillar dej sen länge på FB

Tussling sa...

Har gjort alla 4 sakerna så jag tar en lott och hoppas på att alla fina saker får flytta hem till mig...

Stella sa...

Åh!!! Jag är så med!
Ni finns på min blogg och jag gillar er! ;)

Ulrika sa...

Jättefin Bloggcandy :)
Jag har bloggat om candyn och länkat i min sidebar. Har varit inne på facebook och "gillat" er också.
Hoppas nu på tur :)
http://ulrika-magnusson.blogspot.com/2012/01/scrapfabriken-har-en-fin-bloggcandy-med.html

/Ulrika

Marja Seidemo sa...

Det här kan man verkligen inte motstå!! Har såklart uppfyllt alla kriterier:
http://missdeerest.blogspot.com/2012/01/bloggcandy-hos-scrapfabriken.html

Marja Seidemo sa...

Tyvärr går det inte att ladda upp er banner i sidebaren:-( Nåt strul med blogger just nu..försöker igen senare!

Tanja sa...

Så där ja! Då är jag med i matchen:
http://personligpragel.blogspot.com/2012/01/blogg-candy.html

Snor och Glamour sa...

Sånt här gott godis är ju bara ett måste att försöka vinna!
Har gjort allt man ska för att vara med!

Kram Ann-Louise

Anna sa...

Härligt! Älskar Alla <3 dag! Jag gillar och länkar från min blogg.

God dag!
Anna

Ingela G sa...

Så fina dekos vill man inte missa!
Kram Ingela/kringlan

kela sa...

åh vilket härligt paket! Klart jag är med och tävlar. har gjort alla punkterna och hopps på tur :-)

http://kelascrappar.blogspot.com/2012/01/underbart-blogg-candy.html

Marit sa...

Vilken härlig bloggcandy :)

Anne Britt sa...

Delat och gillat:)

Pillan sa...

Alla fyra kriterierna är härmed uppfyllda!! :-)

pysselgrejaren sa...

Den här candyn gör att man blir hjärteglad, klart jag vill vara med.
Kram Eva

Kattiz sa...

Alla uppgifter utförda :) Vill ju inte missa den fina candyn.

http://kattizscrapp.blogspot.com/2012/01/blogcandy-hos-scrapfabriken.html

/Kattiz

Majsan sa...

Åh wow vilka härliga saker!!

Jag har länkat i min sidebar, delat på facebook, gillar er på facebook och kommenterat här :)

Kramiz Majsan

Cecilia sa...

Vilken härlig candy.
Länkar från sidebar, gillar på fb, gjort ett inlägg om candyn och kommenterar.

Niina sa...

Så fint, klart jag vill vara med! Har länkat och gillat och hoppas nu på tur :D

Ann-Charlotte's blogg sa...

Underbar härlig candy!
Vill jätte gärna vara med.
Har gjort alla punkter.

Kram Ann-Charlotte

Madreh sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Madreh sa...

Har gjort allt utom det där med sidebaren för jag får inte till det, vet inte hur jag ska göra. Men vill ju gärna vara med iaf! Och jag gillar denna candy skulle så gärna vilja få hem den till mig. :)

http://scrapgalenkortmakare.blogspot.com/

Madeleine

millancolin sa...

Wow vilken underbar Candy, självklart vill jag vara med! :)
Har gillat på facebook, lagt upp bild med länk i sidebaren och skrivit ett inlägg i min blogg om er med länk.
Nu ska jag hålla alla mina tummar, för denna hjärtliga Candy skulle inta alls sitta fel! :)
Ha det fint!
Direktlänk: http://millaspysselvra.blogspot.com/2012/01/scrapfabrikens-fina-candy-la-hjartans.html

Emma sa...

Härlig candy!! Den får mer än gärna flytta hem till mig :)

Jag har gillat er på Facebook, skrivit inlägg i min blog, lagt in bild + länk i min sidebar och dessutom så följer jag numera eran blog.

http://emmasscrapbooking.blogspot.com/2012/01/scrapfabriken.html

Carina sa...

Många fina saker. Ska genast göra det som krävs för att delta i detta. Kram

PysselDrakis sa...

Härlig candy med massa fina saker,klart man vill vara med i utlottningen.

Pyseldrakis

Zora sa...

Wow vilken hjärtig candy. Den får gärna flytta hem till mig.
Fixat alla punkterna :O)

Hege sa...

Vilken härlig Blogcandy. Älskar hjärtan :) Så det rä klart jag vill vara med.
Banner inlagd, facebook gillad och här är länken till mitt inlägg.
http://hegejonsson.blogspot.com/2012/01/blogcandy-hos-scrapfabriken.html

Hildes Scrappeunivers sa...

For en fantastisk candy ♥ Jeg har gjort alt ovenfor og krysser fingrene.

Klem fra Hilde

JENNIIZ sa...

WOW, vad mycket godis!!!
Klart jag vill vara med.

Har gillat och länkat från min blogg.

http://jenniizpyssel.blogspot.com/2012/01/blogcandy-hos-stampelfabriken.html

Angelas sa...

Följare är jag sedan innan så det var bara att trycka på gilla och lägga banner....sen är det bara att hålla tummarna för denna härliga candy.

Kram Angela
http://abertilsson.blogspot.com/

Kicki sa...

Så snöpligt!!
Jag gillar Er sida på FB sedan ett tag tillbax, har delat denna sida där, samt kommenterat här. So far so good! Men jag får inte till det där med sidebaren... :(

Kram Kicki
kicki_nr1@yahoo.se

Anki T sa...

Vill gärna vara med och fira alla hjärtansdag.
scrapfia.blogg.se/2012/january/scrapfabrikens-blogcandy.html

MirreP sa...

Såå jättefina saker vill man ju självklart vara med att tävla om.

Har länkat från min sidebar och givetvis gillat på facebook.

Kram Mirre

Suzan sa...

Blir så imponerad över folk som kan scrappa!

CatAnd sa...

Ett härligt paket som gärna får bo i mitt scraprum!
Har länkat och allt som skulle göras.

sofiutane sa...

Gillar på facebook och delade bilden där. Länken hit finns i min sidebar och nu är det bara att hålla tummarna kvar.

//Sofi

Wenche sa...

Søt søt candy.

TinaLinn sa...

Åh vilken härlig candy =)
Har bloggat, länkat i sidebar och gillat på facebook.
Direktlänk: http://tinalinn.blogg.se/2012/january/bloggcandy-hos-scrapfabriken.html

Michaela Lejonberg sa...

Gillar sen länge på FB!
Länkat på bloggen:)
Vore hur kul som helst att vinna detta paket:)

Jonna sa...

Tar hjärtans gärna chansen att vinna denna fina Candy.
Gillar och länkar...

Therese sa...

Härlig candy!!! Alla kriterier uppfyllda!!!//Therese
http://tessalonikes.blogspot.com/

Marja sa...

Alla kriterer uppfyllda Underbar candy

Mia sa...

Vilken ljuvlig candy! Klart jag vill vara med <3
Har bloggat och länkat. Gillar redan på facebook sedan länge <3
Kram Mia

EmmaB sa...

Vilken härlig blogcandy!!
Har bloggat och länkat från min sidebar plus gillar på facebook! Nu gäller bara att hålla tummarna :)

Emma