14.12.15

Chipboardgranar

Som många av er sett tillverkar Gummiapan numer även egna chipboarddekorationer. Jag vet inte vad det är men jag lider av grav gran-oholism. Jag älskar granar! I alla dess former och färger.


Denna gran färgade jag in genom att trycka den mot Distress Inkdynan Pine Needle. Sen chalkade jag kanterna med Dark Brown och samma chalk finns på papperskanterna.
Några paljetter får agera kulor och en stjärnpaljett i toppen!
Texten är Scrapfabrikens egen.
Papper kommer från Pion Designs Palette och Christmas in Norway.


Denna gran stöpplade jag snöeffekt på och strödde sedan ett torrglitter på, så den gnistrar så fint och tyvärr kommer det inte fram på bilden. Jag ville inte sätta kulor på den så jag valde att sätta tre blingstenar runt den istället.
Texten är Scrapfabrikens egen.
Dien kommer från Mama Elephant.
Pappren kommer från Gummiapan.

Inga kommentarer: