17.2.15

Basik and fishes

 Har du missat alla härliga stämplar från ScrapBerrys som finns hos Scrapfabriken?
Superfina och roliga motiv till fantastiska priser.

Den lille katten Basik har fått mitt hjärta att smälta totalt.
När jag jobbade med ett annat motiv (som visas senare) hörde jag med en kompis om rätt text till det kortet. Hon är inte scrappare och tänker i helt andra banor och vid ett förslag tyckte hon att det var mer Paris Hilton och hennes BFF som gav livsråd än det vi skulle ha texten till. Med texten i huvudet tittar jag på dagens motiv, Basik and fishes, och tycker att texten blir mycket roligare, men kanske ska man ha vår sjuka humor, vad vet jag :D

Så, detta skall allså föreställa Paris Hilton och hennes BFF som ger avgörande livscoaching.
Naturligtvis skulle katten vara rosa och handväskan kommer från Kaylee´s Closet Wardrobe. Jag har skurit under frambenet på katten för att få in remmen på väskan och det sitter en liten distanskudde bakom väskan för att skapa lite djup.



Texterna har jag stämplat med hjälp av Alfabete från Gummiapan. Jag använde mig av bara ett alfabete och fick lämna utrymme för bokstäver som kom två eller fler gånger och stämplade dit dem allt eftersom. Jag gillar ju när det inte alltid är perfekt och blev väldigt nöjd med resultatet, men oj vad pilligt det var med de pyttesmå bokstäverna. Men de kommer användas igen!
Pappren kommer från setet My Girl.
Behöver jag säga att motivet är färglagt med copics? :P

Inga kommentarer: