5.2.15

Alla hjärtans dag

Vi närmar oss Alla Hjärtans Dag så jag passar på att bjuda på ett Alla hjärtans-kort. Man behöver
ju inte bara göra ett alla hjärtans-kort till den man har kär utan man kan ju även göra till sina
barn till exempel eller en god vän man tycker om =)
 
Den här gulliga nallen från Scrapberrys är ju nästan oemotståndlig!
 
 
Jag är helt ovan vid att färglägga djur eller nallar så det var lite svettigt innan jag fick till det.
Detta är andra motivet innan jag kände mig hyfsat nöjd. Skam den som ger sig =)
 
 
En liten närbild på hur jag har monterat textremsan

 
Mönstrat papper och textstämpel är från Gummiapan. Nallen är färglagd med Copics och jag
har använt följande färger
 
Hjärtat T5-E19-08-R27-24
Nallen E50-51-53-55-23
 
Övrigt material är Kraft och vit CS.
 
Ha en fortsatt härlig dag!

Inga kommentarer: