21.12.14

Decembers månadsblad

Varje månad inleder jag med ett månadsblad. Här nedan visar jag er hur mitt decemberblad blev.
Visst är det slitna panelpappret snyggt! Mycket dekorationer från Daily Flash, min favorit!

Jag använder väldigt väldigt sällan min Big Shot men nu fick den dammas av för utstansning av julblommorna. Vad roligt det var! Måste leta fram alla gamla dies och börja använda maskinen igen! Blommorna penslade jag med lack som krackelerar när den torkar. Ger lite glans som ni ser.

Den blåa bannern fick en perfekt form i ändarna med hjälp av den här punchen.
Visst blir notpapper snyggt när man skrynklar det lite!


Produktlista
Papirdesign Stille Natt "Vinterstrikk"
October Afternoon Holiday Style "Silver Bells"
October Afternoon Holiday Style "Journaling Card"
October Afternoon Holiday Style "Toyland"
October Afternoon Daily Flash "Eggnog Flash Blurbs"
October Afternoon Daily Flash "Grey Flannel"
October Afternoon Daily Flash "Egnog Stickers"
Nellie Snellen "Christmas Flower"
Tim Holtz Crackle Accent
Martha Stewart "Kviststans"
Halvpärlor på rad
Paper Doily
Punch Ek Tools 
Studio Calico Wood Veneers "Stars"

Verktygslista
Big Shot
Skärmaskin
Pincett



God Jul!
Anna/ronjabus

Inga kommentarer: