14.8.14

Kort utan motiv

Idag bjuder jag på två olika kort som jag gjort, utan färglagt motiv. Ibland får jag ett ryck och gör en hög såna här kort. Dels för att enkelheten är så snygg och dels för det är skönt med variantion

Inspiration till båda korten har jag hittat på Pinterest - denna skatt på internet!






Detta kortet är ju väldigt enkelt att göra. Det jag har gjort är att jag har bigat ränder med min MS Scoringboard, då blir det lite som en frackskjorta. Sen har jag stansat ut en fluga och monterat fast.
Enkelt och stilrent. Kul idé!

Det mesta materialet är som har legat o skrotat på mitt bord, med lite sprillbitar och god fantasti kommer man långt med =)

3 kommentarer:

LivetenligtMaldis sa...

ursnygga! perfekt till spill <3

Björken sa...

Kanon fina! Jag gillar ju det enkla 😉

Malin sa...

Det manliga kortet var urläckert!