31.8.14

Jag är kär!

... i mitt nya kit "Neapolitan" och alla tillbehör som hör dit! Så vackra färger och nyanser! Sen jag fick det så har jag svårt att varva med något annat kit ;)
De här fotona och texten kommer från min dotters blogg som jag hämtar allt ifrån. Smidigt! Jag gillar ju att ha med olika plastfickor i albumet och veckan innan (vecka 14) hade jag design E så det var bara att anpassa sig till det även den här veckan.
Vecka 15
 Jag är inte mycket för att göra egna PL-kort, dels har jag inte tiden för det här med PL måste gå fort och smidigt för mig om jag ska hinna med varje vecka, men också för att jag tycker att det finns så himla många vackra kort att välja på i alla kiten. Men efter att ha gjort det här kortet med hjälp av det prickiga bladet ut mönsterblocket och alla fina chipboards så känner jag att det var riktigt kul och inte det sista jag gör!
Veckokortet 
De här tagsen är ju för söta och går att stoppa in lite överallt!

Sist men inte minst måste jag ju visa det fina albumet som jag har införskaffat till Alvas alla veckouppslag


Efter att ha tagit det här fotot på det underbara albumet så ser jag att jag får ta en paus från scrappandet och göra en äppelpaj tror jag!
Scraphälsningar
Anna/ronjabus

Inga kommentarer: