10.5.13

Moulin Rouge!

Jag hämtade ut ett nytt härligt DT-paket igår på posten och i det låg den här lille godingen! Funderade länge på hur jag ville kortet skulle bli. Jag tänkte mig lite dova färger, lite shabby chic, lite gammeldags på nåt sätt men så blev det inte. 


Jag valde att leka lite med utee, ett slags embossingpulver som blir ganska hårt när man värmt på det. Tyvärr strulade lite för mig igår när jag värmde på så det blev inte riktigt bra. Stämpeln är färglagd med Copics i härliga mustiga färger och sen har jag använt papper från Pion Design! Även om papperna inte är helt röda så tycker jag ändå att det funkar ihop!

Ni får ursäkta vinkeln på bilden med det var lite svårt att ta en bra bild utan att det blänkte pga uteen.

Jag önskar er en fortsatt fin Kristi Himmelsfärds helg!

Inga kommentarer: