30.5.13

Fler bröllopskort

Jag fortsätter lite i Veronicas kärlekstema...ett lite annorlunda bröllopskort eller bara ett tycker-om-dig-kort. Är man ingen kortmakare i form av att man färglägger stämpelmotiv så kan man ju göra kort utan stämpelmotiv. Det gäller bara att använda det man har. Spillbitar, spets, band, dies - what ever! Fantasin sätter gränser...hm..var har jag hört det förr?

Nu till kortet! Jag har använt lite spillbitar och lite spets o band. Jag gillar det sprayade pappret tillsammans med kraft så jag rotade rätt på vad jag hade kvar och skred till verket.


Ibland tycker jag det är roligt att skapa utan stämpelmotiv. Kort med bara en enkel text eller dies kan vara nog så snyggt! Det här kortet får nog gå ner i bra-att-ha-lådan! Mot nya projekt! Jag har en del studentkort att göra :-)

Det var det lilla från mig idag! Ha en fortsatt skön vecka och helg! 



1 kommentar:

Unknown sa...

Jamen det är ju bara så fint! <3